Mengenai Saya

Foto saya
meru,klang, selangor, Malaysia

Khamis, 16 Ogos 2012

dah tiba masanya.......

ASSALAMUALAIKUM..
SELAMAT MALAM....

sayang nya nak putuskan relationship dengan kau.. kau pon aku sayang...
tapi nak buat macam mane.. aku tak boleh terus terus terus simpan perasaan kat kau..
aku tau aku salah buat macam nie, tapi aku nak buat macam mane..
aku just manusia biase je, yang tak pernah lepas dari buat silap..
aku memang dah lame sayang kan kau, cume kau je yang tak pernah perasa..
tak tau la tak pereasan or buat buat tak perasan...
aku tak nak terus terus simpan perasaan kat kau...
takut, takut ganggu relationship kau dengan gurl kau pulak..
seboleh mungkin aku cube jauh kan diri aku dari kau..
aku bukan tak nak kawan dengan kau... tapi, aku tak boleh..
aku dah tersayang kau... aku memang buat keputusan diam kan diri...
aku rase memang tu jawapan and the best solution...
aku tak nak la nanti jadi hal lagi.... tibe tibe kene tudung jadi third person in the relationship pulak...
biala la aku macam nie... may be nie yang terbaik untuk aku..
kecut kecut jugak la perut aku nie nak luah bende nie...
kau ape tau.. aku yang rase sebak nie haaa!!!!
heis... macam mane la aku boleh terjatuh hati kat kau...
kau memang baik.. manje.. memahami.. penyayang...
cume kau nie pentingkan kerja dari segale galenya...
kalau dah hadap kertas memang lupe dah ape siape and ape ape aje la...
huh... dah la.. lagi banyak aku tulis lagi senak perut aku nie...
however, aku tetap dengan keputusan aku...
lagi pon... aku rase memang dah tibe mase nye kite lupekan antare satu same lain...
aku tak penting untuk kau ingat.. pergi la... aku doakan kau berbahagia...
aku minta maaf kalau selame perkenalan kite nie...
aku dah buat kau sakit hati, sedih, kecewe.. and macam macam lagi lah..
aku mintak ampun...
semalat hari raye maaf zahir & batin...
semoga kau berbahagia kelak..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan